BBM3410-2021-MINGGU 5- TWITTER

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua yang hadir melihat posting blog saya ini😊


Saya merupakan pengguna baru twitter. Pelbagai perkara baru yang saya perlu belajar mengenai twitter sebelum saya boleh gunakan dalam melakukan perkongsian.

Saya ingin berkongsikan tentang isi kandungan twitter saya yang telah saya saya tweet juga hasil post rakan-rakan saya yang telah saya retweet. Harap kalian semua terhibur😜



Berikut merupakan twitter saya dan tweet yang telah saya lakukan tentang estetika. Bagi gambar seterusnya di bawah merupakan tweet rakan yang telah saya retweet yang penuh dengan gambar dan caption yang menarik✌















Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)