BBM3410-2021-MINGGU 10-KESEDARAN (TWITTER)

 Assalamualaikum dan Hai Guys😀

Berjumpa lagi kita kali ini dalam posting saya mengenai kesedaran.


Kesedaran merupakan suatu yang paling sukar untuk diperoleh. Ianya terutama dalam waktu yang singkat. Cuba kita bersama renungkan, setiap kali kita melakukan kesalahan seperti melukakan hati kawan pasti kita akan mengambil masa untuk sedar. Kesedaran dilihat amat remeh tetapi kesedaran ini yang membezakan seseorang dalam langkah yang akan diambil serta keputusan yang dilakukan.

Saya juga sedar yang blog saya ini amat sepi dan tidak menarik serta laman sosial saya yang tidak disukai oleh ramai orang. Saya juga sedar yang ini bukan penghalang untuk saya terus melangkah kehadapan.


Ini merupakan posting saya di twitter



Ini merupakan re-tweet yang telah saya lakukan








Kalian sedarlah bahawa kita masih perlu berjuang bagi melawan Covid 19 yang mampu menyebabkan kematian orang yang kita sayang. Ayuh kita mendaftar vaksin dengan kadar segera👍

Jumpa lagi di posting seterusnya


Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)