BBM3410-2021-MINGGU 10-PERUBAHAN (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera 😀


Bagaimanakah kehidupan harian anda sepanjang pandemik Covid-19 ini. Semestinya banyak perubahan berbanding sebelumnya.

Saya ingin mengatakan sesuatu tentang perubahan. Ada perubahan yang boleh diterima dan tidak. Yang boleh diterima merupakan perubahan positif atau kearah kebaikan dan yang tidak boleh diterima yang menjadi lebih negatif dan merosakkan.


Ini merupakan posting saya mengenai perubahan




Ini pula posting rakan-rakan saya







Itu sahaja daripada saya mengenai perubahan.

Disini saya sertakan kehadiran saya



Semoga berjumpa di posting seterusnya🙌


Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)