BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

 Sumber: Youtube Dewan Bahasa dan Pustaka.


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...


Saya ingin menceritkakan perkongsian dilakukan Prof Dr Normaliza kepada kalian tentang Live Facebook oleh Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP). Saya menjadi amat tertarik dengan drama Korea setelah mendengar perkongsian tersebut. Disini saya juga telah berkongsi beberapa posting di media sosial saya.



https://www.youtube.com/watch?v=zNx2BjyJmlA



1. Facebook

Saya telah berkongsi post yang dilakukan oleh DBP 


2. Instagram


Saya melakukan instagram story dan mengajak yang lain untuk turut serta.


3. Twitter





Saya telah retweet post yang dilakukan oleh DBP


Perkongsian yang dilakukan oleh Prof Dr Normaliza amat menarik sehinggakan ramai yang menyertai live tersebut yang tidak terhenti komen yang diberikan oleh yang menyertai live itu. Beliau berkongsi dengan cukup menarik serta pengalaman beliau yang banyak. 

Saya juga akan menyertakan bukti kehadiran saya dalam program tersebut.
















Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)