BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua😀

Ini mungkin antara posting terakhir saya kerana ini merupakan minggu ke 14. Tanpa saya sedari saya bakal menghabiskan semester ini. Posting kali ini tentang sepi.

Bagi mengakhirkan kelas bergini juga membuatkan saya sepi tidak dapat mendengar suara Prof memanggil pelajar dan saya akan dipanggil disebabkan melakukan kesalahan. Saya merasa sepi kerana terpaksa menunggu semester seterusnya untuk menghadapi kelas atas talian disebabkan PKP dimana amat membosankan. Kelas atas talian salah satu cara saya menghilangkan kesepian.

Disini merupakan posting saya mengenai sepi




Di bawah pula posting rakan-rakan saya mengenai sepi






Sesepi mana pun kita ingatlah yang kehidupan ini hanya sementara. Jika kita rasa sepi kerana kita kurang masa dengan Allah. Kesepian hadir supaya kita dapat muhasabah diri untuk menjadi lebih baik.


Disini merupakan bukti kehadiran saya

                                

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)