BBM3410-2021-MINGGU 13-SUASANA (INSTAGRAM)

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera😀

Suasana merupakan keadaan suatu tempat serta berdasarkan masa. Suasana ada yang indah ada yang tidak kerana ia mampu mengubah perasaan dihati. Ianya mampu memberikan impak yang besar kepada setiap orang. Setiap manusia mempunyai perspektif yang berlainan tentang keindahan. 

Bagi saya suasana yang saya suka dimana saya memancing sambil melihat matahari terbit atau tengelam kerana warnanya amat menarik perhatian dan mengubah perasaan dihati.


Ini merupakan posting saya di Instagram



Disini posting rakan saya yang saya komen







Suasana indah membuatkan kita tenang. Jangan dilupa air yang tenang jangan disangka tiada buaya.

Jumpa lagi semua👋





Comments

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3-CERITA SOSIAL 2

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

BBM3410-2021-MINGGU 11-KISAH SEDIH (FACEBOOK)